zadzwoń: 71-314-25-24

Budowanie i Zarządzanie zespołem

1420 zł + VAT
Warszawa
Brak terminów

Szczecin 05-06.12.2019r. 1420 zł brutto/osoba

DLACZEGO WARTO UKOŃCZYĆ TO SZKOLENIE:

Po szkoleniu uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu skutecznego zarządzania i budowania zespołem. Dzięki poznanym na zajęciach metodom, każdy członek zespołu będzie potrafił jeszcze lepiej wykorzystać potencjał pracowników, poprawić komunikację i pracę zespołową oraz zmotywować swoich podwładnych. Kierownicy zdobędą̨ kompetencje menedżerskie, które pomogą im efektywnie delegować i przekazywać informację zwrotną swojej kadrze.

CEL SZKOLENIA:

Ludzie pracują̨ dla swoich szefów. Przychodzą do pracy dla firmy, ale odchodzą z powodu przełożonych. Dlatego tak wiele zależy od bezpośredniego przełożonego i jego umiejętności odpowiedniego zmotywowania swojego pracownika i zespołu. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności przez uczestników, aby potrafili tworzyć zmotywowany, zgrany, efektywny i działający  w kierunku realizacji celu zespół.

Program szkolenia

MODUŁ: Zarządzanie przez cele

Zarządzanie przez cele to bardzo efektywny system. Technika ta służy do skutecznej realizacji celów firmy, oparta jest na składowym definiowaniu ważnych zadań, monitoringu, ocenie stopnia realizacji oraz powiązaniu uzyskiwanych wyników z systemem motywacyjnym. Pozwala w sposób świadomy podnosić wyniki firmy.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Cechy dobrze sformułowanego celu
  • Systematyzację celów organizacji
  • Kontrolę realizacji celów
  • Powiązanie celów indywidualnych z nadrzędnymi celami strategicznymi
  • Oceny efektywności zarządzania, czyli informacje zwrotne o wynikach

MODUŁ: Autorytet w zarządzaniu

Skuteczność kierownika w dużej mierze zależy od skuteczności jego zespołu. Dobre zespoły składają się często z indywidualistów. Takimi osobami jest dość trudno zarządzać, dlatego też lider powinien mieć bardzo silny autorytet nieformalny w oczach swojego zespołu. Ten moduł wskaże uczestnikom, na co powinni zwracać uwagę, aby budować mocny oraz wiarygodny autorytet nieformalny w swoim zespole.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Autorytet w organizacji
  • Autorytet formalny i nieformalny
  • Autorytet podczas spotkań grupowych
  • Autorytet zarządzającego

MODUŁ: Informacja zwrotna (feedback)

Moduł o tym, czym jest informacja zwrotna, jak jej udzielać i jak ją przyjmować. W trakcie modułu uczestnik dowie się również, że feedback powinien koncentrować się na myśleniu skierowanym            w przyszłość, a wgląd w przeszłość służy głównie do analizy tego, co jest mocną stroną pracownika. Ten moduł szkoleniowy poświęcimy efektywnemu wykorzystaniu jednego z niezwykle użytecznych narzędzi menedżerskich, jakim jest informacja zwrotna.            

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Czym jest informacja zwrotna i po co jej używamy
  • Korzyści płynące z dobrze przekazanej informacji zwrotnej
  • Zasady przekazywania informacji zwrotnej
  • Proces udzielania informacji zwrotnej
  • Typy komunikatów w informacji zwrotnej (pozytywny/negatywny)
  • Przyjmowanie informacji zwrotnej

MODUŁ: Przywództwo vs. zarządzanie

Wielu kierowników, którzy zarządzają swoim podległym zespołem bardzo często stosuje zasadę twardego zarządzania. Moduł ten pomoże menedżerom  dostrzec ważne różnice pomiędzy przywództwem, a zarządzaniem. Moduł idealny dla nowych kierowników oraz tych, którzy popadli     w rutynę pracy opierającej się na twardym zarządzaniu zespołem.

 W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Tempo i zakres zmiany
  • Cykl życia organizacji
  • Przywództwo i kierowanie, cztery style liderskie
  • Natura efektywnego przywództwa
  • Model sytuacyjnego przywództwa

MODUŁ: Umiejętne słuchanie w zarządzaniu zespołem

Umiejętne i zaangażowane słuchanie powinno cechować się chęcią zrozumienia punktu widzenia pracownika. Moduł traktuje o tym, aby rzeczywiście usłyszeć to, co chce nam przekazać pracownik. Aktywne słuchanie wraz z umiejętnością zadawania pytań są kluczowymi cechami charakteryzującymi kompetentnego menagera.

 W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Zachowania pomocne w umiejętnym słuchaniu
  • Elementy aktywnego słuchania (parafraza, precyzowanie/klaryfikacja)
  • Zachowania przeszkadzające w słuchaniu cz.1:  potakiwanie, przygotowywanie odpowiedzi
  • Zachowania przeszkadzające w słuchaniu cz.2 interpretacja wypowiedzi, ocenianie, doradzanie

MODUŁ: Delegowanie zadań

Moduł ukazuje różnice między delegowaniem, a wydawaniem poleceń. Dzięki temu wdrożenie szkolonych umiejętności w pracy staje się łatwiejsze. Uczestnicy rewidują swoje zadania pod kątem tych, które mogą delegować oraz tych, których nie mogą lub nie chcą delegować. Nabywają także wiedzę z zakresu zasad wyznaczania celów oraz zasad dotyczących prowadzenia procesu delegowania. Dodatkowo identyfikacja trudności oraz poszukanie odpowiedzi, jak sobie z nimi poradzić, zapewnią uczestnikom harmonijne poruszanie się po matrycy priorytetów.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

Po co delegować?

Korzyści z delegowania

Kiedy delegować? – Macierz Eisenhowera

Analiza ABC – Cele i podział zadań do delegowania

Co i jak delegować?

Komu delegować?

Cena: 1420 zł brutto

  • 2 dni szkolenia (16 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch
  • serwis kawowy premium

Nasi trenerzy współpracują z:

Masz pytania?

Wpisz swój numer telefonu. Oddzwonimy do Ciebie!

Wprowadź prawidłowy numer