Czym się zajmujemy?
Between to firma łącząca w sobie dwa filary. Pierwszym filarem jest nauka języków obcych. Wchodzimy z założenia, że na naukę języków nigdy nie jest zbyt wcześnie lub zbyt późno.
Drugim filarem to szkolenia biznesowe. Zmiana jest nieodłącznym elementem naszego życia, dlatego uczestniczymy w zmianie wraz z naszymi klientami.
Oferujemy unikatowe rozwiązanie na rynku, łączymy szkolenia biznesowe z doskonaleniem języków obcych, proponując naszym klientom „poligony rozwojowe”.
Dlaczego my?
– Mamy 14 lat doświadczeń na rynku
– Mamy doświadczoną kadrę trenerską
– Mamy kompleksową ofertę, zarówno dla klienta indywidualnego jak i firm
– Współpracujemy obecnie z 40 firmami oraz 500 klientami indywidualnymi
– Posiadamy własne ośrodki szkoleniowe w Oleśnicy i Wrocławiu
Co jest dla nas najważniejsze?
- Wysoka jakość – Mamy świadomość tego, jak ważne jest zapewnienie w naszej branży odpowiedniej jakości. Dlatego też bierzemy odpowiedzialność za rezultaty. Zatrudniamy trzech metodyków językowych i ponad stu lektorów. Do najważniejszych zadań metodyka należy monitoring pracy i rozwoju naszych trenerów. Nasi szkoleniowcy przepracowali ponad pięć tysięcy godzin na salach szkoleniowych, których owocem są referencjami naszych klientów. Wiele lat doświadczenia w branży oraz stały kontakt z rynkiem pozwalają nam zaoferować naszym klientom kompleksowe usługi o najwyższym standardzie.
- Uczciwość w relacjach biznesowych – Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Przed rozpoczęciem zajęć językowych przeprowadzamy diagnozę, podczas której ustalamy zakres potrzeb i kierunek nauki. Przy projektach szkoleniowych wspieramy klienta na każdym etapie projektu – od pomysłu na rozwój pracowników, po efekt finalny. Nasza komunikacja jest transparentna, a zasady współpracy proste i zrozumiałe. Jesteśmy otwarci na sugestie, stawiamy na elastyczność w podejściu do oczekiwań i potrzeb. Bierzemy także udział w targach branżowych, na których dajemy się bliżej poznać.
Zespół w którym każdy jest ważny – Dobre i długofalowe relacje są dla nas ważne, nie tylko w kontaktach z klientami. Wiemy, że dobry, zgrany zespół, w którym każdy czuje się ważny, jest znaczącym czynnikiem pomagającym w osiągnięciu sukcesu. Dbamy też o nieustanny rozwój naszych pracowników. Szkoląc innych nie zapominamy o szkoleniu nas samych