Jesteśmy jedynym centrum akredytowanym metody Teddy Eddie w Oleśnicy!
Wiek | Zajęcia | Grupy | |
Teddy Eddie Start | 2-3 latka | 1 x tyg. X 30 min. | do 8 osób |
Teddy Eddie Standard | 4-5 lat | 2 x tyg. X 30 min. | do 12 osób |
Teddy Eddie ABC | 5-6 lat | 2 x tyg. X 45 min. | do 12 osób |
Teddy Eddie School | 6-7 lat | 2 x tyg. X 45 min. | do 12 osób |
Do kursu otrzymujesz:
- dostęp do Placu Zabaw online
- dostęp do Dziennika online
- diagnozę językową i zajęcia pokazowe
- materiały dodatkowe
- opiekę lektora i metodyka Szkoły
- konsultacje dla słuchaczy i rodziców z lektorem i metodykiem w przypadku dłuższej nieobecności lub wątpliwości językowych
- dostęp do biblioteki szkoły
- semestralną i roczną, pisemną ocenę postępów słuchacza
- zeszyt/ słowniczek Between
- certyfikat ukończenia kursu
cena kursu: zależna od częstotliwości zajęć, wielkości grupy, sposobu płatności.
zadzwoń: 713142524
więcej o Teddy Eddie na:
A tak wyglądają zajęcia:
Największe zalety kursu
Koniec z nauką pojedynczych słówek, nareszcie dzieci uczą się mówić całymi zdaniami! Metoda Teddy Eddie powstała w odpowiedzi na pewien niedosyt ze strony rodziców, nauczycieli, a nawet samych dzieci. Skarżyli się oni na to, że w większości kursów dla małych dzieci jest tak mało mówienia. U nas zajęcia organizowane są w taki sposób, aby dzieci miały szansę przyswoić wiele elementów obcej mowy w podobny sposób, jak uczyły się języka ojczystego. Język angielski traktowany jest na zajęciach jako środek do komunikowania się, także w poleceniach i instrukcjach.
Wyjątkowe zajęcia pełne są humoru i niespodzianek! Pierwszym celem metody jest zadowolenie dziecka – żeby polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku innych dzieci. Motywem przewodnim jest Miś Eddie, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Ponadto, zajęcia są pełne gier i zabaw, zarówno klasycznych, jak i zupełnie nowych. Tematyka zajęć jest także bliska dzieciom, co powoduje, że nigdy się nie nudzą.
Zajęcia prowadzą specjalnie wyselekcjonowani lektorzy, posiadający predyspozycje do pracy z uczniem w wieku przedszkolnym, a przede wszystkim kochający małe dzieci. Oprócz tych naturalnych zdolności, nasi lektorzy przechodzą cykl szkoleń i znajdują się pod stałą opieką metodyczną.
Bardzo ważnym aspektem metody Teddy Eddie jest stały kontakt lektora z rodzicami, którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte, bieżące informacje po każdych zajęciach na temat przerabianego materiału, cotygodniowe maile z podsumowaniem uczonych elementów i propozycjami powt
Największe zalety kursu
Koniec z nauką pojedynczych słówek, nareszcie dzieci uczą się mówić całymi zdaniami! Metoda Teddy Eddie powstała w odpowiedzi na pewien niedosyt ze strony rodziców, nauczycieli, a nawet samych dzieci. Skarżyli się oni na to, że w większości kursów dla małych dzieci jest tak mało mówienia. U nas zajęcia organizowane są w taki sposób, aby dzieci miały szansę przyswoić wiele elementów obcej mowy w podobny sposób, jak uczyły się języka ojczystego. Język angielski traktowany jest na zajęciach jako środek do komunikowania się, także w poleceniach i instrukcjach.
Wyjątkowe zajęcia pełne są humoru i niespodzianek! Pierwszym celem metody jest zadowolenie dziecka – żeby polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku innych dzieci. Motywem przewodnim jest Miś Eddie, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Ponadto, zajęcia są pełne gier i zabaw, zarówno klasycznych, jak i zupełnie nowych. Tematyka zajęć jest także bliska dzieciom, co powoduje, że nigdy się nie nudzą.
Zajęcia prowadzą specjalnie wyselekcjonowani lektorzy, posiadający predyspozycje do pracy z uczniem w wieku przedszkolnym, a przede wszystkim kochający małe dzieci. Oprócz tych naturalnych zdolności, nasi lektorzy przechodzą cykl szkoleń i znajdują się pod stałą opieką metodyczną.
Bardzo ważnym aspektem metody Teddy Eddie jest stały kontakt lektora z rodzicami, którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte, bieżące informacje po każdych zajęciach na temat przerabianego materiału, cotygodniowe maile z podsumowaniem uczonych elementów i propozycjami powtórek z dzieckiem w domu oraz pisemne raporty o postępach dziecka (co semestr).
Ta ambitna metoda pozwala na przyswojenie wyjątkowo dużej liczby słów i zwrotów; bazuje na niezliczonych tekstach oraz materiałach multimedialnych. Rymowanki i piosenki zostały napisane specjalnie dla Teddy Eddie, a ich słowa zawierają struktury wprowadzane na zajęciach.
Teddy Eddie jest bogaty także pod względem liczby elementów wchodzących w skład zestawu ucznia. W kolorowej i bardzo trwałej teczce mały uczeń znajdzie: oryginalny, pełen treści podręcznik, płytę CD z mnóstwem nagrań, kod dostępu do Placu Zabaw, czyli bogactwa gier i zabaw online, mini-książeczkę z sekretnymi słowami i multiROM deDOMO. A dla rodzica? Bardzo szczegółowy poradnik zawierający informację o przerabianym materiale oraz pomysły na zabawy językowe z dzieckiem w domu. Na koniec roku każdy nasz kursant otrzymuje oficjalny dyplom i małą nagrodę pokazującą ogrom opanowanej wiedzy.
OPINIE RODZICÓW MAŁYCH SŁUCHACZY
Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?
„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”
Mama 3-letniej Nicol:
„Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”
Mama 6-letniej Klary:
„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”
Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:
„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”
Mama 6-letniego Mikołaja docenia:
„Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” 🙂
Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?
„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”
Tata 6-letniego Filipa: „Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”