1490 zł + VAT
Wrocław
Brak terminów
Korzyści ze szkolenia
- poznasz sekrety mistrzów TED i zasady konstruowania ciekawych wystąpień publicznych,
- zastosujesz metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień,
- dowiesz się jak budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, lepiej dobierać i prezentować argumenty, lepiej wykorzystać sesję pytań,
- zwiększysz kontrolę nad grupą, sobą i sytuacją podczas wystąpienia publicznego,
- zaprojektujesz i przeprowadzisz logiczną, klarowną i skuteczną prezentację.
Program szkolenia “Akademia Nowoczesnych Prezentacji: Profesjonalne prezentacje i wystąpienia publiczne”
- Wystąpienie publiczne jako narzędzie budowania własnej marki:
- jak budować autorytet i markę mówcy?
- tajemnice personal branding?
- kiedy mówimy o skutecznym i wiarygodnym przekazie?
- Zaprojektuj swoją efektywną prezentację:
- dlaczego PO CO jest ważniejsze od JAK?
- główne przesłanie, piramida narracji i storyboard – punkty kluczowe przekazu,
- dziewięciopolówka – kiedy nie masz czasu na przygotowanie się..?
- jak szybko zastosować schemat „CC Communication Circle”?
- jak zastosować technikę kontrastu – projektowanie informacji, wyróżnienie najważniejszych treści, wersje alternatywne.
- ASSESSMENT SPEECH – praca z kamerą – indywidualne próby (nagranie 1).
- analiza „punktu zero” – nagranie i analiza prezentacji Uczestników.
- metodyka analizy:
- Uczestnik otrzymuje konstruktywną informację zwrotną o obszarach do rozwoju, konkretne rozwiązania i ćwiczenia,Indywidualny Arkusz Rozwoju (IAR)
- temat dostosowany jest indywidualnie do specjalizacji zawodowej Uczestnika.
- Uczymy się od NAJLEPSZYCH – case study:
- scenariusze wystąpień TED – zaglądamy „od kuchni” (case study: sir Ken Robinson, Karen Thompson Walker, Amy Cuddy, Steve Jobs),
- tajemnice prezentacji TED,
- jak mówić, żeby zainteresować – reguły TED-owego języka.
- Głos, postawa i mowa ciała -trening:
- postawa punkty siły – PEWNOŚĆ SIEBIE, otwartość,
- jak mówić, żeby skupić uwagę i przekonać: intonacja, akcenty, pauzy, tempo?
- jak mówić, żeby głos nie drżał i nie zdradzał trudnych emocji?
- jakie zachowania i gesty wzmacniają autorytet?
- jak ważny jest kontakt wzrokowy?
- jak wykorzystać rekwizyt, przestrzeń, „władzę”, poza słowami?
- kilka słów o wizerunku: jakie są PRYNCYPIA dobrego wyglądu?
- Wywieranie wpływu i perswazja w prezentacjach:
- „sprzedaj swoją wiedzę” – język cech a język korzyści,
- GRY STATUSOWE w prezentacjach – jak świadomie podnosić /obniżać swój status w komunikacji zawodowej?
- techniki argumentowania – jak przekonująco dotrzeć do słuchacza?
- Storytelling i ANGAŻOWANIE:
- technika storytellingu – budowanie historii, punkty zwrotne i kulminacyjne,
- niewidoczność w prezentacji – jak pomóc publiczności zobaczyć idee?
- jak utworzyć autentyczną więź z prezentacją i audytorium?
- Komunikowanie zmiany i trudne sytuacje w prezentacjach:
- komunikowanie zmiany/ trudnych tematów w prezentacji,
- w ogniu pytań – miękkie odpowiedzi na twarde pytania,
- trudny odbiorca – jak sobie z nimi radzić?
- kryzysowe sytuacje w prezentacji – pytania, które zawsze chciałeś zadać.
- Nie popełniaj slajdobójstwa:
- do czego służy slajd – proste pytania są najtrudniejsze,
- ciekawa prezentacja danych, paragrafów, definicji,
- tło, kolor, tekst, obrazy i ZASADA SEAL.
- Techniki radzenia sobie ze stresem i tremą przed i podczas wystąpień publicznych:
- system HOT i system COLD – jak opanować emocje?
- technika sekundowych rozluźnień – na 15, 10, 5 min przed prezentacją,
- ABC rozgrzewki przed wstąpieniem – rady i porady praktyka.
- SZYBKIE SCENARIUSZE: implementacja technik do projektowanych prezentacji Uczestników.
- HIGH5 PRESENTATION BOX.
- ASSESSMENT SPEECH – praca z kamerą – indywidualna próba (nagranie 2):
- analiza doskonałości – nagranie 2 prezentacji Uczestników
- metodyka analizy: wskazanie na progres Uczestników, wyznaczenie indywidualnych celów rozwojowych dla każdego Uczestnika, dobór narzędzi i ćwiczeń, IAR.
- Specyfika prezentacji/wystąpień:
- w parach: jaki budować interakcje między prezentującymi? jak się komunikować
- przed dużą i bardzo dużą grupą.
- Twórcze zamknięcie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.
Cena: 1490zł + VAT
- 2 dni szkolenia (16 godzin)
- skrypt szkoleniowy
- materiały dodatkowe
- certyfikat
- monitorowanie zadań wdrożeniowych
- 60 dniowy e-mentoring
- lunch
- serwis kawowy premium
Rabaty na szkolenie
- 2 uczestników: 10% rabatu
- 3 uczestników: 15% rabatu
- więcej: porozmawiajmy (713142524)