690 zł + VAT
Warszawa
Brak terminów
Korzyści ze szkolenia
- poznasz rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
- zdobędziesz wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
- nauczysz się jak być asertywnym i jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
- dowiesz się na jak obsługiwać klientów przez telefon,
- poznasz zasady obsługi gości i efektywnego zarządzania swoim czasem
Program szkolenia “Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy PREMIUM”
- Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
- Rola recepcji w funkcjonowaniu firmy:
- reprezentacyjna,
- informacyjna,
- komunikacyjna,
- kompetencje, obowiązki i wymagania wobec recepcjonistki,
- standardy w zawodzie.
- Tożsamość i identyfikacja z firmą i jej interesami.
- Wizerunek firmy a wizerunek recepcji (to co mówię, to jak mówię i jak wyglądam).
- Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
- współpraca z firmami kurierskimi,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
- optymalizacja pracy na recepcji-praktyczne rozwiązania.
- Etykieta biznesu w pracy recepcjonistki.
- Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
- trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
- sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
- jak zapobiegać procesowi „tworzenia” trudnego klienta?
- zasady aktywnego słuchania
- udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach)
- dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
- co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
- Obsługa gości w firmie:
- oczekiwania gościa wobec recepcji,
- standardy w obsłudze,
- powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
- gość w firmie-studium przypadku.
- Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja..)
- Technologia mobilna na recepcji-przegląd nowoczesnych rozwiązań.
- Katalog trudnych klientów” i sposoby postępowania:
- „nasi” trudni klienci,
- scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
- Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
- budujemy poczucie wartości,
- emocje w kontakcie z klientem,
- przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
- metoda regeneracji po stresującym wydarzeniu (mini relaksacja)
- Wizerunek recepcjonistki:
- etykieta w zakresie doboru służbowej garderoby, dodatków, fryzury,
- dress code na recepcji,
- makijaż a własny styl – indywidualne rozwiązania dla uczestniczek,
- indywidualna analiza kolorystyczna – dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną i określimy optymalną paletę barw,
- podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
- przykłady ciekawych stylizacji,
- dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować?
- Podsumowanie szkolenia dla recepcji.
Cena: 690zł + VAT
- 1 dzień szkolenia (8 godzin)
- skrypt szkoleniowy
- materiały dodatkowe
- certyfikat
- monitorowanie zadań wdrożeniowych
- 60 dniowy e-mentoring
- lunch (restauracja)
- serwis kawowy premium
Rabaty na szkolenie
- 2 uczestników: 10% rabatu
- 3 uczestników: 15% rabatu
- więcej: porozmawiajmy (713142524)