zadzwoń: 71-314-25-24

Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy PREMIUM

690 zł + VAT
Warszawa
Brak terminów

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz  rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
  • zdobędziesz  wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
  • nauczysz  się jak być asertywnym i  jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
  • dowiesz się na jak obsługiwać klientów przez telefon,
  • poznasz  zasady obsługi gości i efektywnego zarządzania swoim czasem

Program szkolenia “Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy PREMIUM”

  1. Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
  2. Rola recepcji w funkcjonowaniu firmy:
    • reprezentacyjna,
    • informacyjna,
    • komunikacyjna,
    • kompetencje, obowiązki i wymagania wobec recepcjonistki,
    • standardy w zawodzie.
  3. Tożsamość i identyfikacja z firmą i jej interesami.
  4. Wizerunek firmy a wizerunek recepcji (to co mówię, to jak mówię i jak wyglądam).
  5. Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
    • współpraca z firmami kurierskimi,
    • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
    • rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
    • optymalizacja pracy na recepcji-praktyczne rozwiązania.
  6. Etykieta biznesu w pracy recepcjonistki.
  7. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia” trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach) 
    • dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  8. Obsługa gości w firmie:
    • oczekiwania gościa wobec recepcji,
    • standardy w obsłudze,
    • powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
    • gość w firmie-studium przypadku.
  9. Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja..)
  10. Technologia mobilna na recepcji-przegląd nowoczesnych rozwiązań.
  11. Katalog trudnych klientów” i sposoby postępowania:
    • „nasi” trudni klienci,
    • scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
  12. Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem,
    • przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
    • metoda regeneracji po stresującym wydarzeniu (mini relaksacja)
  13. Wizerunek recepcjonistki: 
    • etykieta w zakresie doboru służbowej garderoby, dodatków, fryzury,
    • dress code na recepcji,
    • makijaż a własny styl – indywidualne rozwiązania dla uczestniczek,
    • indywidualna analiza kolorystyczna – dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną i określimy optymalną paletę barw,
    • podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
    • przykłady ciekawych stylizacji,
    • dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować?
  14. Podsumowanie szkolenia dla recepcji.

Cena: 690zł + VAT

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Rabaty na szkolenie

  • 2 uczestników: 10% rabatu
  • 3 uczestników: 15% rabatu
  • więcej: porozmawiajmy (713142524)

Nasi trenerzy współpracują z:

Masz pytania?

Wpisz swój numer telefonu. Oddzwonimy do Ciebie!

Wprowadź prawidłowy numer