zł + VAT
Warszawa
Brak terminów
Mamy znane wiadome. Rzeczy, o których wiemy, że je wiemy. Wiemy również, że istnieją znane niewiadome. Innymi słowy, wiemy, że są pewne rzeczy, których nie wiemy. Ale są również nieznane niewiadome – takie, o których nie wiemy, że ich nie wiemy.
Donald Rumsfeld
Korzyści ze szkolenia
- dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty,
- poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,
- nauczysz się jak analizować i optymalizować procesy w biurze.
Program szkolenia “Profesjonalny Office Manager – poziom zaawansowany PREMIUM”
- Profesjonalny Office Manager:
- jaki mamy zakres obowiązków?
- z kim i w jakim zakresie współpracuję?
- możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji.
- PERSONAL BRANDING – budowanie marki własnej:
- zasadność budowania marki przez Office Managerów,
- elementy składające się na markę własną,
- dlaczego budowanie marki własnej jest istotne w pracy na stanowisku asystenckim?
- błędy, które mogą kosztować nas wiele (np. historia Justine Sacco),
- dyplomacja w pracy office managera,
- PLANOWANIE BUDŻETU w pracy office managera:
- jak zaplanować budżet biura?
- niezbędne elementy budżetu,
- najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
- jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
- Sztuka raportowania:
- jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
- funkcja zarządcza raportów,
- niezbędne elementy raportu,
- PREZENTACJA DANYCH w raporcie.
- Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
- potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
- doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
- kontrola przedsiębiorstwa.
- DOKUMENTACJA firmowa-obsługa formalno-prawna:
- rodzaje DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ,
- odpowiedzialność prawna za dokumentację,
- zewnętrzny i wewnętrzny OBIEG DOKUMENTÓW,
- dokumenty związane z procedurami i tworzenie procedur.
- Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
- regulacje, zasady,
- podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
- udostępnianie dokumentów,
- ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie.
- DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
- jak czytać umowy? co jest kluczowe?
- jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
- podstawy “PROCUREMENT” w organizacji,
- procesy ZAKUPOWE,
- proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
- TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA- czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
- kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
- terminy płatności,
- zasady korzystania z wzorców umownych.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
- przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
- zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
- prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
- zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
- DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
- kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
- case study.
- Archiwizacja dokumentów firmowych:
- zasady archiwizacji,
- dokumenty a przedawnienie roszczeń,
- NISZCZENIE DoKUMENTÓW, odpowiedzialność.
- PRAWO PRACY dla office managera:
- zwalnianie i zatrudnianie,
- uprawnienie i obowiązki pracowników,
- czas pracy, wynagrodzenia, delegacje,
- podróże służbowe, krajowe i zagraniczne-rozliczanie.
- ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH w zarządzaniu biurem:
- analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki,
- optymalizacja procesu biznesowego-case study,
- Metoda 5s, Lean Office,
- strategie usprawnień.
- Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych:
- rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia,
- kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
- zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi- najważniejsze zagadnienia,
- agendy, logistyka, check lista.
- ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ.
- Sztuka MOTYWACJI i zdrowego pozytywnego myślenia:
- JAK ZADBAĆ o WŁASNY POZIOM MOTYWACJI?
- 12 błędów w myśleniu człowieka,
- PRACA WIELOZADANIOWA,
- PRACA POD PRESJĄ CZASU,
- zasady zdrowego pozytywnego myślenia,
- sięgamy do najnowszych badań: optymizm, pesymizm, odporność psychiczna, wytrwałość i ich przełożenie na sukces zawodowy.
*Dodatkowo: dla chętnych przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną. Na jej podstawie pokażemy optymalne palety barw dla garderoby, dodatków, makijażu i fryzury, tak aby dobrana kolorystyka podkreślała atuty urody. Każda z uczestniczek otrzyma swój zestaw kolorów.