zadzwoń: 71-314-25-24

Profesjonalny Office Manager – poziom zaawansowany PREMIUM

zł + VAT
Warszawa
Brak terminów

Ma­my zna­ne wiado­me. Rzeczy, o których wiemy, że je wiemy. Wiemy również, że is­tnieją zna­ne niewiado­me. In­ny­mi słowy, wiemy, że są pew­ne rzeczy, których nie wiemy. Ale są również niez­na­ne niewiado­me – ta­kie, o których nie wiemy, że ich nie wiemy. 

Donald Rumsfeld

Korzyści ze szkolenia

Analiza kolorystyczna
  • dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty,
  • poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,
  • nauczysz się  jak analizować i optymalizować procesy w biurze.

Program szkolenia “Profesjonalny Office Manager – poziom zaawansowany PREMIUM”

  1. Profesjonalny Office Manager: 
    • jaki mamy zakres obowiązków?
    • z kim i  w jakim zakresie współpracuję?
    • możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji.
  2. PERSONAL  BRANDING – budowanie marki własnej:
    • zasadność budowania marki przez Office Managerów,
    • elementy składające się na markę własną,
    • dlaczego budowanie marki własnej jest istotne w pracy na stanowisku asystenckim?
    • błędy, które mogą kosztować nas wiele (np. historia Justine Sacco),
    • dyplomacja w pracy office managera,
  3. PLANOWANIE BUDŻETU  w pracy office managera:
    • jak zaplanować budżet biura?
    • niezbędne elementy budżetu,
    • najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
    • jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
  4. Sztuka raportowania:
    • jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
    • funkcja zarządcza raportów,
    • niezbędne elementy raportu,
    • PREZENTACJA DANYCH w raporcie.
  5. Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
    • potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
    • doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
    • kontrola przedsiębiorstwa.
  6. DOKUMENTACJA firmowa-obsługa formalno-prawna:
    • rodzaje DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ,
    • odpowiedzialność prawna za dokumentację,
    • zewnętrzny i wewnętrzny OBIEG DOKUMENTÓW,
    • dokumenty związane z procedurami i  tworzenie procedur.
  7. Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
    • regulacje, zasady,
    • podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
    • udostępnianie dokumentów,
    • ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie.
  8. DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
    • jak czytać umowy? co jest kluczowe?
    • jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
    • podstawy “PROCUREMENT” w organizacji,
    • procesy ZAKUPOWE,
    • proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
    • TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA- czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
    • kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
    • terminy płatności,
    • zasady korzystania z wzorców umownych.
  9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
    • przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
    • zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
    • prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
    • zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
    • DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
    • kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
    • case study.
  10. Archiwizacja dokumentów firmowych:
    • zasady archiwizacji,
    • dokumenty a przedawnienie roszczeń,
    • NISZCZENIE  DoKUMENTÓW, odpowiedzialność.
  11. PRAWO PRACY dla office managera:
    • zwalnianie i zatrudnianie,
    • uprawnienie i obowiązki pracowników,
    • czas pracy, wynagrodzenia, delegacje,
    • podróże służbowe, krajowe i zagraniczne-rozliczanie.
  12. ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH  w zarządzaniu biurem:
    • analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki,
    • optymalizacja procesu biznesowego-case study,
    • Metoda 5s, Lean Office,
    • strategie usprawnień.
  13. Organizacja wydarzeń firmowych i  spotkań biznesowych:
    • rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia,
    • kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
    • zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi- najważniejsze zagadnienia, 
    • agendy, logistyka, check lista.
  14. ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ.
  15. Sztuka MOTYWACJI i zdrowego pozytywnego myślenia:
    • JAK ZADBAĆ o WŁASNY  POZIOM MOTYWACJI?
    • 12 błędów w myśleniu człowieka,
    • PRACA WIELOZADANIOWA,
    • PRACA POD PRESJĄ CZASU,
    • zasady zdrowego pozytywnego myślenia,
    • sięgamy do najnowszych badań: optymizm, pesymizm, odporność psychiczna, wytrwałość  i ich przełożenie na sukces zawodowy.

*Dodatkowo: dla chętnych przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną. Na jej podstawie pokażemy optymalne palety barw dla garderoby, dodatków, makijażu i fryzury, tak aby dobrana kolorystyka podkreślała atuty urody. Każda z uczestniczek otrzyma swój zestaw kolorów.

Nasi trenerzy współpracują z:

Masz pytania?

Wpisz swój numer telefonu. Oddzwonimy do Ciebie!

Wprowadź prawidłowy numer