Podstawowe informacje
dla kogo: dzieci w wieku 7-9 lat
czas trwania zajęć: 45 min.
częstotliwość: 1 lub 2 x tyg.
terminy zajęć: popołudniowe, od 15.30 do 18.30
grupy: 6-8 os. lub 9-12 os.
koszt kursu obejmuje:
- dostęp do Dziennika online
- diagnozę językową i zajęcia pokazowe
- materiały dodatkowe
- opiekę lektora i metodyka Szkoły
- konsultacje dla słuchaczy i rodziców z lektorem i metodykiem w przypadku dłuższej nieobecności lub wątpliwości językowych
- dostęp do biblioteki szkoły
- semestralną i roczną, pisemną ocenę postępów słuchacza
- zeszyt/ słowniczek Between
- certyfikat ukończenia kursu
cena kursu:
zależna od częstotliwości zajęć, wielkości grupy, sposobu płatności.
zadzwoń: 713142524
Jak wyglądają zajęcia?
Podobnie jak w przypadku przedszkolaków tak i tu zajęcia opierają się na zabawie. Dzieci nie mają świadomości nauki, a szczególnie takiej typowo szkolnej. Praca na zajęciach opiera się na komunikacji i praktycznym wykorzystaniu języka.
Dzieci pracują w parach, w grupie bądź samodzielnie i ich głównym zadaniem jest wykorzystywanie języka obcego do komunikacji poprzez gry, piosenki, zabawy ruchowe, karty obrazkowe i odsłuchiwanie nagrań. Dodatkowo, nasi mali słuchacze biorą udział w projekcie filmowym w ramach, którego nagrywają najciekawsze i najbardziej przydatne wyrażenia i zwroty po to by móc wracać do nich z rodzicami czy też rodzeństwem.
W przypadku dzieci starszych tj. 8, 9 lat oprócz słowa mówionego pojawia się podczas zajęć słowo pisane, zaczynamy koncentrować się na nim bardziej mając świadomość, że w wieku siedmiu lat dzieci wprowadzane są dopiero do świata liter.
Jak uczymy?
W grupach mniejszych, w salach dedykowanych dzieciom w tym wieku. Zajęcia prowadzą lektorzy mający predyspozycje do pracy z dziećmi w wieku szkolnym,a przede wszystkim kochający małe dzieci. Oprócz tych naturalnych zdolności, nasi lektorzy przechodzą cykl szkoleń i znajdują się pod stałą opieką metodyczną.
Ucząc kładziemy nacisk na komunikację i swobodne posługiwanie się językiem obcym. Dzieci uczą się słów w kontekście i używają ich w pełnych zdaniach. Chcemy żeby nauka była dla nich przyjemnością i zabawą, a jednocześnie przynosiła konkretne efekty w postaci znajomości słów i swobodnej komunikacji językowej.