zadzwoń: 71-314-25-24

Kursy dla dzieci w wieku przedszkolnym (2-7 lat) z Teddym Eddiem!

Jesteśmy jedynym centrum akredytowanym metody Teddy Eddie w Oleśnicy!

Do kursu otrzymujesz:

  • dostęp do Placu Zabaw online
  • dostęp do Dziennika online
  • diagnozę językową i zajęcia pokazowe
  • materiały dodatkowe
  • opiekę lektora i metodyka Szkoły
  • konsultacje dla słuchaczy i rodziców z lektorem i metodykiem w przypadku dłuższej    
  • nieobecności lub wątpliwości językowych
  • dostęp do biblioteki szkoły
  • semestralną i roczną, pisemną ocenę postępów słuchacza
  • zeszyt/ słowniczek Between
  • certyfikat ukończenia kursu

cena kursu: zależna od częstotliwości zajęć, wielkości grupy, sposobu płatności.

zadzwoń: 713142524

A tak wyglądają zajęcia:

Największe zalety kursu

Koniec z nauką pojedynczych słówek, nareszcie dzieci uczą się mówić całymi zdaniami! Metoda Teddy Eddie powstała w odpowiedzi na pewien niedosyt ze strony rodziców, nauczycieli, a nawet samych dzieci. Skarżyli się oni na to, że w większości kursów dla małych dzieci jest tak mało mówienia. U nas zajęcia organizowane są w taki sposób, aby dzieci miały szansę przyswoić wiele elementów obcej mowy w podobny sposób, jak uczyły się języka ojczystego. Język angielski traktowany jest na zajęciach jako środek do komunikowania się, także w poleceniach i instrukcjach.

Wyjątkowe zajęcia pełne są humoru i niespodzianek! Pierwszym celem metody jest  zadowolenie dziecka  – żeby polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku innych dzieci. Motywem przewodnim jest Miś Eddie, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Ponadto, zajęcia są pełne gier i zabaw, zarówno klasycznych, jak i zupełnie nowych. Tematyka zajęć jest także bliska dzieciom, co powoduje, że nigdy się nie n

Największe zalety kursu

Koniec z nauką pojedynczych słówek, nareszcie dzieci uczą się mówić całymi zdaniami! Metoda Teddy Eddie powstała w odpowiedzi na pewien niedosyt ze strony rodziców, nauczycieli, a nawet samych dzieci. Skarżyli się oni na to, że w większości kursów dla małych dzieci jest tak mało mówienia. U nas zajęcia organizowane są w taki sposób, aby dzieci miały szansę przyswoić wiele elementów obcej mowy w podobny sposób, jak uczyły się języka ojczystego. Język angielski traktowany jest na zajęciach jako środek do komunikowania się, także w poleceniach i instrukcjach.

Wyjątkowe zajęcia pełne są humoru i niespodzianek! Pierwszym celem metody jest  zadowolenie dziecka  – żeby polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku innych dzieci. Motywem przewodnim jest Miś Eddie, który pewnego dnia wyskakuje z kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Ponadto, zajęcia są pełne gier i zabaw, zarówno klasycznych, jak i zupełnie nowych. Tematyka zajęć jest także bliska dzieciom, co powoduje, że nigdy się nie nudzą.

Zajęcia prowadzą specjalnie wyselekcjonowani lektorzy, posiadający predyspozycje do pracy z uczniem w wieku przedszkolnym, a przede wszystkim kochający małe dzieci. Oprócz tych naturalnych zdolności, nasi lektorzy przechodzą cykl szkoleń i znajdują się pod stałą opieką metodyczną.

Bardzo ważnym aspektem metody Teddy Eddie jest  stały kontakt lektora z rodzicami , którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte, bieżące informacje po każdych zajęciach na temat przerabianego materiału, cotygodniowe maile z podsumowaniem uczonych elementów i propozycjami powtórek z dzieckiem w domu oraz pisemne raporty o postępach dziecka (co semestr).

Ta ambitna metoda  pozwala na przyswojenie wyjątkowo dużej liczby słów i zwrotów; bazuje na niezliczonych tekstach oraz materiałach multimedialnych.  Rymowanki i piosenki  zostały napisane specjalnie dla Teddy Eddie, a ich słowa zawierają struktury wprowadzane na zajęciach.

Teddy Eddie jest bogaty także pod względem liczby elementów wchodzących w skład zestawu ucznia. W kolorowej i bardzo trwałej teczce mały uczeń znajdzie: oryginalny, pełen treści podręcznik, płytę CD z mnóstwem nagrań, kod dostępu do Placu Zabaw, czyli bogactwa gier i zabaw online, mini-książeczkę z sekretnymi słowami i multiROM deDOMO. A dla rodzica? Bardzo szczegółowy poradnik zawierający informację o przerabianym materiale oraz pomysły na zabawy językowe z dzieckiem w domu. Na koniec roku każdy nasz kursant otrzymuje oficjalny dyplom i małą nagrodę pokazującą ogrom opanowanej wiedzy.

OPINIE RODZICÓW MAŁYCH SŁUCHACZY

Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?

„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt  z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”

Mama 3-letniej Nicol:

 „Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”

Mama 6-letniej Klary:

„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”

Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:

„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”

Mama 6-letniego Mikołaja docenia:

„Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” 🙂

Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?

„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”

Tata 6-letniego Filipa: „Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”

Współpracujemy z firmami:

Masz pytania?

Wpisz swój numer telefonu. Oddzwonimy do Ciebie!

Wprowadź prawidłowy numer